My room to be

Alltså! Jag är så taggad på att flytta! Min syster letar ihjäl sig efter en etta att flytta in i, och när hon lyckats med det tänkte jag och mor flytta också. Vi har visserligen pratat om det i flera år så i den här farten lär det väl inte hända förrän jag också hinner flytta hemifrån, men kul att illusionera iaf!
Skulle himla gärna vilja flytta till ett envåningshus men med inredd vind, så att jag får "vinden".
Kan se det framför mig! En asfräsig 1.20 säng, tre vita väggar och en med fototapet. På en av dem vita väggarna ska jag trycka upp ett fint citat. "Never let the fear of streaking out, keep you from playing the game", "Sometimes the only way is jumping, I hope you're not afraid of heights", "Live the life you love, love the life you live" eller något liknande. Ni fattar grejen.
Sedan ska jag framkalla en jävla massa foton och göra en eller två tavlor med fotocollage. Familjefoton från när jag var liten, nyare foton med vänner och några foton med bra bilder/citat. Typ som min header fast originalet, hehe. Så ska jag givetvis ha kvar och fixa till min lilla Gavin DeGraw-plats på väggen som jag har fixat till så fint. Och! För att inte glömma mitt "peace"-tecken. Ska nog ta tag i och göra det till ett riktigt peacetecken snart, då ska jag såklart ha kvar det också. Måste även införskaffa klockan på bilden nedan på något vis. Så. Jävla. Bra. En tv som hänger i taket vore ju inte direkt fel heller. Well. Skulle bli så hemtrevligt!
Sen ska jag ju ha en jacuzzi, walk-in-closet, kristallkrona och en söt liten minigris som husdjur också, men det var ju givet.
Denna fototapet. Definitivt. Möjligtvis i färg, men troligtvis inte.
Liknande tryck på väggen. Inte just detta citat. Men awesome.
Så jefla cooool.
Heh. Jag ska lägga till ett mittenstreck.
Min lille Gavin-plats. Heh. Inte så välfixad, har inte hunnit, men fin ändå. Jag skrev bara ut massa bilder eftersom jag inte tagit mig tid att framkalla än (jag ska! Någon gång...), men bläcket tog slut efter dessa bilder hahahah. Jag tänkte inte så långt.
Dem små lapparna här och var är texter från låtar.
Hehehe mitt fina miniexempel på collage. Det kommer bli finare irl. Don't worry.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0