Lördag

Alright. Tänkte dra igenom helgen i bilder. För jag har ju blivit värsta fotografen sen jag skaffade Instagram (mästare, lovar). Vi tar en dag i taget! I lite fel ordning, men ändå. Börjar med Lördag!
Hehoeheoho Katja och Nadja är 18 så dom köpte ut 2,25or till mig... REBELLER.
Njöt av solens värme.
Njöt lite till.
Njöt ännu mer.
Lite badångest
Ännu mer badångest
SCREW IT JAG BADADE! Årets första dopp. Känner mig stolt.
I fina valsjön (den är inte så fin egentligen). (Bara jag som är mästerfotografen ju).
HELL YEAH SUMMER
Turist hehehehehe
Till slut drog vi hem till far och tog ett kort på solnedgången, sedan kollade på när Loreen vann Eurovision! Stort!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0