ROADTRIIIIP WOHOOO

Påväg hem till syster min och hennes "man" i Jakobsberg. Varför jag skriver "man" inom citattecken är en lång historia som vi inte ska gå in på.
Sitter alltså just nu i detta ögonblick i bilen med min mor och mormor. Tack gode gud att ingen har satt på radion, med mormor i bilen hade det väl blivit "åttiotalsfavoriterna" eller liknande.
Vadan att min syster får denna ära att besökas? Vi är inte direkt så kärleksfulla att vi hälsar på varann utan en hake eller anledning. Näe, hon ska nämligen till Öland i tre månader, så vi kände väl att vi kunde göra oss mödan.
Happ, nu har jag suttit och tatt egobilder i bilen, blev ju lite stelt men slänger upp en då. Okej, hörs sen!

 


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0