FILOSOFI, A FREAK LIKE ME.. Något sånt.

Sitter här och tjillar lite på filosofin. Eller ja, tjillar och tjillar. Pluggar nästan för fullt. Förutom att jag bloggar istället. Men hörrni, det är så det kan gå. Det går nästan inte att beskriva hur skön våran lärare är. För hon är så sjukt skön.
Känns liksom lite "Jaha. Och jag trodde jag var skön". Fast nej, det trodde jag inte heller. Det hoppet gav jag upp för länge sen. 
Ja, det här blev ju lite deppigt. Slänger in lite PEPPBILDER på mig och Maja istället!
Inte för att hon vet om att jag ska göra det nu, men nu drar jag upp webben och om jag känner Maja rätt kommer hon slänga sig framför den. 
 
 
 
 
 
Jag hade rätt.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0