Ninja turtle

ALLTSÅÅÅÅ... Jag var så sjukt mycket roligare förr. Känner mig numera som en jävla tant som sitter instängd och spelar in antikrundan på VHS och sedan kollar på det om och om igen. I hopp om att få en slant för den gamla prydnadselefanten som står i bokhyllan.
Oh my god I'm talking about my grandma. Sorry grandma. 
Nämen. Verkligen. Kanonkul.
Vad ska jag prata om? Inspirationen flödar aldrig längre som den gjorde förr. Känns som jag skrivit om allt som går att skriva om och att jag bara upprepar mig gång på gång på gång. På gång. Pågång. Polisong.
Hittade bilden här nedanför tillbaks i arkivet. Lycklig och dan. Dann. Damm. Dam. Vet ej. 
Men med tanke på tummen så tänkte jag att jag skulle slänga ur mig något passande.
Typ sköldpaddor. Förfan, det är dom värda, en tumme upp på sköldpaddor! Riktiga ninjor det där.
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0