Existentialism

Överdrivet taggad på att slänga ur mig lite peppande text sådär en måndagmorgon, men icke så nicke med tanke på att jag ska springa till bussen om en halvtimme för att ha seminarium på filosofin. Jajamensan, här ska diskuteras existentialism! Vad nu det är. Innan dess måste jag byta om, göra i ordning mig och ta reda på vad existentialism faktiskt är, kan vara bra och veta tänker jag. 
Tänkte också ta reda på vem jag faktiskt är. Skruvad formuleringskonst eller den som letar synonymer för att vara formell? En blandning av sött och salt kanske. 
Får la höras när jag är hemma igen. Har en halvtimmeslektion, ganska soft.
Simma lugnt.
 
Såhär ser jag inte ut idag. Det är en bild från i fredags. Vet inte riktigt vad jag försöker uttrycka för känslor. 
Men blogg.se har slagit på stort och nu kan man ta bilder från instagram direkt till bloggen genom datorn! Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0