KINGEN MED B

Funderade på det här med rim. Det är aldrig någon som blir förvånad längre. Känns som att överraskningskänslan har försvunnit lite. Lite som att äta ett kinderägg och sedan inse att det är tomt. 
Men vafan! Här ska vi inte vara bittra, det är ju så kul att få någon att fnittra!
Inte för att jag kanske har den förmågan, det finns väl en anledning till att folk kallar mig "plågan".
Men jag kommer aldrig sluta försöka, när jag dör kommer jag börja hemsöka.
Folk jag inte riktigt tycker om, folk som strax efter jag dog möjligtvis "omkom". 
I en olycka eller så, men det är inte mitt fel, jag tog ju bara en tå eller två..
Gosh, jag är så nördig. I'm lovin' it. Nice surprise på burger king, liksom. 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0