HEJ SOFIA, HEJ, HÄR KOMMER JAG

ALLTSÅ ÅH! Älskar att jag kan bli så fantastiskt och oerhört inspirerad av... MIG SJÄLV!
Är sorgligt nog seriös, faktiskt. Kollade tillbaks ett år i bloggen och blev sådär spralligt glad. Var när jag umgicks med Jonas och gänget men innan vi riktigt träffades. Var rätt glad då. Skrev om schlagerhits och spännande kvällar. Och givetvis om Lilla melodifestivalen, classic gällande mig. Saknar lite min Lilla melodifestivalen-buddy, var lite kul att vi var så nolifeiga båda två. Fast det var typ tre år sen. 
Men! Hallå sa ju att jag blev inspirerad. Mjaaa blev mest glad. Blir glad av Lilla melodifestivalen.
Gosh jag är så ofrisk. Men what to do, sånt é livet. 
 
 La upp denna och snackade om att sätta på mig pyjamas och att ses i dimman. Hur nu det hör ihop :)))

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0