Mys

Har hängt hos pappa det senaste dygnet för att Jonas ska ha närmare till jobbet hähä. Och kanske för att hälsa på pappa lite också. Möjligtvis. Och för att jag har städat, pappa gav förskott i form av massa cash, så lite kan man väl få lov att ge tillbaka. Så ja, jag myste alltså i regnet igår. Mys. Jomen lite faktiskt. 

För övrigt fick jag jobbet hos Unicef! Är rätt löjligt glad över det, skönt att ha något att göra i höst. Och så flyttar jag och världens bästa Jonas hemifrån i September. Och åker till Cypern om tio dagar. Livet kunde varit värre. :)))

Spelade även Harry Potter-spel hos papi som jag fick av Jonas. Hehehe, han vet vad jag gillar han. :')


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0