Hej

Älskar när livet ibland bestämmer sig för att ordna sig. När livet och jag är på samma sida, liksom. 
Igår satt jag här på tåget och var heldeppig för att det var jobbigt att åka till jobbet vid fyra, och nu sitter jag här elva på morgonen, påväg till jobbet. Precis som jag ville ha det. Har alltså i princip fått heltid om jag vill! Ska börja jobba med administration på förmiddagarna, så får vi la hoppas att det går bra! Idag jobbar jag dock bara 12-16 för att vi ska iväg och fira Jonas kusin med släkt och grejer, men sedan blir det förhoppningsvis mer heltid. Wopido!

Stela roslagsbananbilder :)) classic & classy. Eller nåt.
 

Är strumpbyx- och kjolfin dagen till ära.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0