A LIST

Nu kör vi en sådan här igen! KAN STORBLOGGARE, KAN JAG !
 

1. Är du singel? Tro det eller ej, men jag är inte gay! Alltså, nä, jag är inte singel.
2. Är du lycklig? EHH, jaa jag har en rätt trevlig pöjk så jag är nöjd!
3. Är du uttråkad? Jag har lektion så I GUESS SO!!
4. Är du ledsen? ÄSCHHH nejdå! (Mitt förra svar för två år sen var "Johnny i OC dog precis. FML". Hahahaha)
5. Är du italienare? Nope and thank god for that HEHE nejdå
6. Är du gravid? Du kan va
7. Är du full? AV MAT <333333
8. Är du en cooling? D'ah?
9. Är du från Irland? Nej, jag är för lång. Irland - pysslingar - kilt. 
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Inte sen åtta år tillbaka!

Är jag en cooling? ÄR JAG EN COOLING?

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nä, jag och Jonas utbytte ganska många ögonkast innan vi förstod vad dom betydde. Kan ju bero på retarderadhet också men det är en annan femma :)
2. Har du nånsin blivit sårad? Äh, inte suicide-sårad direkt, några vänner man kunnat kasta kanske!
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? LONG TAJM AGO
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne? En transa? Nää inte träffat på en sådan!
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ba NEEEEE jag och Jonas tror inte på kyssar innan äktenskap!!
6. Har du haft en hemlig beundrare? Mitt svar för två år sen var "Antagligen?". Så, antagligen.
7. Är du kär? Jag har utvecklats! För två år sen var det Homer Simpson men nu är det en livs levande Jonas!
8. Vill du gifta dig i framtiden? Alla flickor har ett drömbröllop! Jag vill ha en tårta så är jag nöjd.

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Fötter. Fetisch.
3. Katt eller hund? Katt. Hundar stinker och behöver hjälp med att gå, get a fucking wheelchair.

There's the future!

4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Beztisar !
5. TV eller Internet? Internet förFAN!
6. Coca-cola eller Pepsi? Fanta
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Eller vild hemmakväll..?

8. Pengar eller lycka? Med pengar köper man lycka. D'ah.

9. Dag eller natt? Helg - Dag. Vardag - Natt.

10. MSN eller mobil? Mobil!!!!!!!!!!!!!!!!

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Näe, bara när jag försökt smita in..
2. Brutit ett ben? Brutit ett ben i armen.. Heh! Grannens trädkojor är inte att leka med.
3. Gjort nåt du ångrar? Ohja!
4. Hoppat Bungee Jump? Nej och thank god for that.

Hoppat utan snöre bara

.
5. Ljugit för någon du tycker om? EHmM. jA.
6. Ätit en hel tårta? Otroligt nog.. Nej :O
7. Gjort bort dig offentligt? Ett antal gånger :]
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Neeein
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jaa :( Typ min hamster för tio år sen. Den ligger begravd i en hemmagjord kista bakom lekstugan hos pappa.. HAHA
10. Velat försvinna? Ett antal gånger

 

Bakom denna... Dömdömdömdööööm !

 

Skit

Vad såg du på tv sist? Antagligen typ scrubs, går ju fan hela tiden! Inte mig emot dock.

Vems blogg läste du sist? http://tittianderssons.blogg.se, sjukt bra blogg. 

Vad åt du sist? Skolans lunch. MMMmmmmmmMMmm. Euk.
Vem pratade du med sist? Becca sitter här bredvid mig! WOPWOP
Vad sa du? Skrattade högt. Alltså. Riktigt högt.
Vem ringde du sist? Typ.. Mamma. Foreveralone.
Vem messade du sist? Jonas. AKA "elskling" på mobilen och en sköldpadda på det! Ninja turtle ju.
Vad läste du sist? Aftonbladet på mobilen..
Vem pussade du sist? Förhoppningsvis Jonas :))) HEHE nämen de klart. Om inte hunden.
Vem kramade du sist? Hmm.. Tippar faktiskt Jonas på den med. Stackars människa. 
Vem bjöd du sist på något? Sådant håller inte jag på med.
Vad köpte du sist? Mat antagligen.


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0