WOoohhH I love SCHoooL

Åh, blev lite pepp på livet av att få reda på att jag fick VG i både SAM och Internationella relationer på hemtentan jag kämpade så mycket med förut! Lite belöning för tiden jag lade ner i alla fall. Sedan är ju frågan om jag får det i slutbetyg vilket oddsen kanske inte är så mycket för, men ändå. Känns gött. 
Nu ska jag bara slänga ihop en hel redovisning om en fördjupning i Vänsterpartiet tills imorgon som jag knappt börjat på. Kulkul. Drömde mardrömmar igårnatt om att redovisa. That's how much jag hatar det. ÖSCH.
Wellwell. Nu kollar vi på The Office på mentorstiden. Funfunfun. Gillar dock svenska versionen pga Björn Gustafsson, men engelska är väl originalet liksom. Alltid snäppet vassare.
 
Björnis!!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0