Echhh, your fakking volvos, maan

Har suttit och kollat på del två av tre av Palme-dokumentären, eftersom jag missade det på religionen i fredags. Tydligen är det bra att plåga sig igenom dem som hjälp till hemtentan vi har till nästa fredag. Så ja, jag plågade mig igenom del två. Egentligen är det nog möjligtvis ganska intressant men nu somnade jag mest. Missade sista kvarten och vaknade av eftertexternas gälla musik. Nu håller jag på att ladda ner sista säsongen av The Big Bang theory. Behöver något underhållande att titta på.
I alla fall! Det jag skulle säga var att jag print screenade en skön bild från filmen. USA protesterade mot Palme av någon anledning. Typ för att han ville att USA skulle sluta bomba Vietnam med en antal ton bomber.
 
På skylden till vänster står det alltså "PALME, TAKE YOUR VOLVOS AND GO HOME".

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0