Hej å hå

Gav upp Sims efter ungefär en halvtimme, längre än så är det inte roligt. Jonas spelar dock fortfarande så jag sitter här och läser bloggar som aldrig förr. Ibland är jag bra tjejig ändå. Så, på grund av all denna tråkighet blir det en lista av 2012. Here we go!
 

1. Gjorde du något år 2012 som du aldrig gjort förut?

Ja! Massor! Åkte utomlands själv med vänner, åkte på festival, såg Gavin DeGraw, blev kär som aldrig förr.. Och säkert massa andra saker som inte dyker upp i huvudet just nu. 

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?  

Ähh, hade inga, gav upp det där för länge sen.

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 

Ähum, är nog lite ung för sånt än. 

 

4. Dog någon som stod dig nära i år?

Nope, hallelujah.

 

5. Vilka länder besökte du?

Italien och Finland! Två riiktigt bra resor.

 

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Fick allt jag någonsin kunde begära i slutet av 2012 så jag är rätt nöjd. Min kärlek.

 

7. Vilket datum från 2012 kommer du alltid att minnas?
2 februari. 19 februari. 7 juli. 22 augusti.

 

8. Vad var din största framgång?
Blir nog mer och mer säker på mig själv för var dag som går. Jag har en lååång väg att gå, men jag har gått rätt långt redan också. 


9. Största misstaget?
Hm. Jag vet inte riktigt. Kanske att låta mig själv må så dåligt som jag gjort ibland. 


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld stup i kvarten har jag väl varit. Men annars har det gått bra. 


11. Bästa köpet?

Oj. På ett helt år? Rom-biljetterna antagligen! 

 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat antagligen. Hehe.


13. Gjorde någon dig riktigt glad? 
 Förutom Jonas som vandrade in i mitt liv och gör mig lycklig varenda minut så älskar jag alla mina fina vänner som alltid gör mig glad.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Not over you, Hall of Fame, Live while we’re young, Vart jag än går, osv. 

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog faktiskt aldrig varit så glad som jag varit i år. Jämfört med 2010 är det här året ett paradis.

 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inte gett upp. Försökt mer. Litat på mig själv.

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Låtit mig själv hata och må dåligt av no reason.

 

18. Hur tillbringade du julen?

Med min kärlek. Först var vi hos honom och myste med hans härliga familj, sen vandrade vi till mig och umgicks med min konstiga familj. 

 

19. Blev du kär i år?
Ja. För första och sista gången. Kan inte tänka mig att det blir bättre än såhär. Jag älskar honom mer än jag någonsin kunde tänka mig var möjligt.

 

20. Favoritserie i år?
Måste nog vara How I met your mother.

 

21. Bästa boken du läste i år
Nä hörrni. Har nog bannemig inte läst någon bok 2012. I alla fall inte avslutat. Pff. Dåligt av mig.

 

22. Största musikaliska upptäckten?
Såg ju Gavin DeGraw live för första gången, men visste ju redan hur bra han var. Dock slog han mig ändå med häpnad live. Så ja, Gavin DeGraw.

 

23. Bästa filmen?
Sista Harry Potter filmen!! Definitivt. Sista Twilight var ju rätt bra den med.

 

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ehh. Pengar? Hehe.

 

25. Något du önskade dig men inte fick?
No idea, fyller år i Januari så det var ett tag sen..

 

26. Vad gjorde du på din födelsedag?
Var jättesjuk! Men drog mig till public och åt finmiddag med ett par bra vänner ändå. 

 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nä. Jo. Jag själv. Got to stop. Men jag lär mig. Lite och långsamt, men ändå.

 

28. Vad fick dig att må bra?
Mina finaste vänner och min finaste pojkvän. Och mina syskon lite sådär på distans.

 

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hm. Låter kanske lame men jag tänker inte riktigt på det där längre. Förut kunde jag få värsta crushen men nu har jag ju min crush precis här. På femton minuters gångavstånd. Må hända att han inte är så känd men what to do. Höhö.

 

30. Vem saknade du?
Min bror. Mer än någonsin. Kan bli jätteledsen helt random när jag inser att han bor i Malmö. MALMÖ liksom?! Really??

 

31. De bästa nya människorna du träffade?
Måste säga att gänget vi hängde med i Karlstad var heeelt fantastiska!

 

32. Hur firade du in år 2013? 
Med mina allra bästa vänner och massa randoms. Och med världens bästa nyårskyss.

 

33. Vad är dina nyårslöften för 2013?
Har fortfarande gett upp det där. Men om jag ska säga något så är det nog att lära mig älska mig själv, och att lita på mina instinkter och att våga. Nu när vi tar studenten och allt.

 

Smörigt och så, men ändå, 2012 års höjdpunkt. Lätt.

 


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0