Vadfan

Alltså. Okej. Jaha. Jaså. Vadfandå. 
Laddade ner Picasa 3 för att vackert och harmoniskt redigera lite bilder jag nyss tog för att lägga upp här på bloggen. Men istället blir jag i princip paralyserad av alla gamla bilder som dyker upp i Picasas bildbibliotek. Från alla håll och kanter dök det upp bilder som jag inte ens visste existerade på den här datorn. Bilder som visserligen "bara" är 1-2 år gamla. Men ändå!!!!!! Jisses vad jag förändrats. Inte för att andra kanske ser det som jag, men jag ser en enorm förändring. Både bra och dåliga.
Dock ganska besviken. Kan någon förklara varför man bara blir fulare med åren? The ugly truth, men det är fanimig sant. För ett år sen tyckte jag att jag var snyggare för två år sen och nu kan jag inte låta bli att tycka att jag faktiskt såg bättre ut för ett år sen. Det går ju bara nedåt. Börjar förstå innebörden av Carpe diem. Man går alltid upp lite, får alltid lite slitnare hår, alltid lite hängigare ögon och blir alltid lite tråkigare. Hahahaha. Jag tror jag har en 18-årskris. Så tragiskt. Men det är ju bara 5 dagar kvar. Pjuh, livet är hårt hörrni. Riktigt jobbigt.
  
Så! På detta blir det en egonostalgitripp. En hel rad med egobilder på mig för något eller några år sedan. Förhoppningsvis olikt mig men what to do. Hellre bilder från då än nu!
 
Mitt hår!!! Sommar!!!
 
Här gick jag nog i ettan och orkade fortfarande göra iordning mig för att gå till skolan. Har gett upp det nu.
 
Förrförra årets mellandagar. Planerade nyår som bara den.
 
Förra årets födelsedag! Satan i gatan vad långt och platt hår jag hade. Och mörkt. Dessa bilder kommer aldrig ut annars för den bryter mot mina principer här på bloggen. Putmunnen. It's a no-no.
 
Någon gång då jag hade blåa ögon.
 
På kryssningen med Tessan och papi! Var typ tre år sen. Gött. Hade inte riktigt hunnit klart med sminket heller. Bradär.
 
Hehe! Också ca 3 år sen. Inte alls självutlösare. Lägg av.
 
Innan Gavin DeGraw konserten i Sthlm förra februari. Är aldrig sådär emo längre. Saknar det. Som att jag ens var emo där LOL.
 
TREDJE jävla putmunnen på denna bildserie. Vadihelvete?! Innan förra nyår iaf. Lösögonfransar så det skriker om det.
 
Innan en sådär där TYPISK "ängsan-kväll" som vi hade många av sommaren.. till ettan? kanske? Något sånt. Riktiga nolifers. Men I like it. Det var knas.
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0