Hej & Hejdå!

HEJ BLOGGIS! Shit pommes vad dålig jag varit på att uppdatera. Sorry dudes. Om ni fortfarande ens är ett gäng trogna läsare där ute???? Man vet aldrig. Majsan kanske är kvar iaf :))))) HOHO
Nämen. Update? Ålrajt. Sticker till Öland på tisdag! För att - tro det eller ej - jobba! Yesmän. Ska tydligen bli anställd på Böda Sands grill och glassbar. Funfunfun! Kommer jobba med ca 15 andra ungdomar och ska dela stuga med en annan tjej på campingen, exciting. Hoppas för guds skull hon är lika onormal och fantastisk som mig. Heheheheh. Så kommer Jonas, Marcus och Rasmus ner den 10 juli också och hänger med mig, behöver endast vara utan Jonas i 8 dagar. Så bra. Skulle ej klarat mer heho.
Så, där kommer jag hänga fram till tiep 4-5 augusti. Sedan sticker jag och min finaste Jonas till Cypern den 19 augusti och härjar där i en vecka. Hihihhi så bäst. Den här sommaren kommer nog bli jäfligt bra.
 
Hittills har den varit finfin. Har typ gjort detta med fina vänner och med min fina andra halva.
 

Kommentarer
Postat av: Stalker

Klart jag är kvar ;))))

2013-07-01 @ 09:03:49

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0