Varför jag inte haft "tid" med bloggisen..

Har nog, troligtvis, möjligtvis och kanske varit lite frånvarande här på bloggen på sista tiden vilket man skulle kunna tro hade en anledning, men näe. Inte riktigt. Man skulle kunna tro att jag har njutit av allt vad sommaren har att erbjuda, det fantastiska sommarvädret och livet som osingel. Men näe. Inte riktigt. Har ju egentligen haft all tid i världen men jaa, valde väl att kolla på serier istället. Kanske ännu mer nolifeigt men vad ska man göra, liksom. 

NEJDÅ. Nu ska vi inte vara sådana. Kolla bara vad jag har haft att göra! Fantastiska grejor ju. Drar en massa bilder på det, så att ni får bevis på att jag har gjort saker, liksom.

Har tydligen gjort saker som man behövt vara åtminstone halvfin för. 

Och åtminstone jobbat EN gång under sommaren. Förutom Öland då, men det räknas inte. På Iron Maiden för övrigt. Kanonkul med fulla medelålders män! (Sådan här bild får jag inte lägga upp) (Yolo???)

Druckit awesome drinkar på uteservering med min kärlek! Den ni.

Tjillat på Eriksdalsbadet ba'. 

Käkat en jävla massa onyttigt på bland annat Pizza hut.

Badat en massa. I alla väder och oväder.

Partajat med fina vänner! Vet inte riktigt vad jag vill uttrycka på denna bild dock?

Jag och Rebecca snodde en skottkärra. Det var kul DÅ i alla fall!

Fått tillfälle att klä upp mig igen! Eller? Detta var säkert samma tillfälle eller nåt. Nejdå. (Eller?)

Ätit en superbra dunderfin frukost som min pojke ställde till med.

Tagit en egobild? Jaaa. Kulkul.

Grillat, ätit kladdkaka, druckit drinkar, myst och spelat kubb med fina vänner och allt på samma kväll. På Erics landställe också. Awesome.

Ätit världens bästa thai. Hehehehe kärlek.

Badat ytterligare. 

Och slutligen - hjälpt till att grävt bort allt Jonas hår. Nejdå. Inte allt. Sparade 2,5 cm.

 

Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0