Dagens I-landsproblem.

Näe hörrni. Jag måste börja följa fler serier. Har ju inget att kolla på eftersom jag bara kollar ikapp hela tiden! För tillfället följer jag How I met your mother, The Big Bang theory, Two and a half men och New girl. Vad sägs om Scrubs kanske? Har ju redan kollat igenom O.C. fem gånger och har snart kollat igenom det en gång till med Jonas, och One Three Hill har jag också kollat igenom. 
ÅHH, nej jag vet!! Började kolla på 90201 förut, det kan jag ju kolla ikapp igen! Woho. Sweet. Efter det kör vi på Scrubs.
 
Sådärja. Nu har ni fått delta i mitt beslutstagande. Tack för hjälpen!
 
 
Lätt favoriterna. Förutom O.C. då, det vinner alltid.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0