That awkward moment

Var precis med om något bland det pinsammaste jag varit med om. Thank god att jag hade solglasögon och luva så att jag i alla fall var liite anonym, och thank god att jag är i Sollentuna där jag inte känner alltför många.

Satt på bussen med min musik och mina solglasögon och solen som lyste så fridfullt, tryckte på stopp och skulle precis gå av, men jag uppfattade inte det faktum att stolen jag satt på var upphöjd från bussens golv, så jag liksom når inte ner med foten när jag ska ställa mig upp, vilket gör att jag ramlar brutalt.. Försöker rädda mig själv men misslyckas. Ställer mig snabbt upp och som tur är öppnas dörrarna precis och jag springer ut ur bussen. Story of my life :')


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0