Jaha.

ÖSCH. Trött. Samhällskunskap 9:30-16.00 på en fredag är fan inte att leka med. Det värsta jag varit med om. Hela terminen har vi haft det så. ÖSCH. Har ingen ork eller lust med någonting. 
Tänkte skriva en hälsning till alla 97:or där ute: Börja ej på Österåkers Gymnasium. 
Det bästa med skolan är eleverna. Och det är typ bara min klass som är bra. Bwahaha. Nejmen. Seriöst. Så dumma.
I ettan hatade jag min klass. Så mycket att jag skolkade i mängder. Trivdes inte alls i skolan eller klassen, jag ville så gärna byta till den andra klassen. Mina mentorer var väl medvetna om detta, de visste att jag skolkade så länge jag inte fick byta klass. Ändå gjorde de INTE ETT SKIT åt det. Omtänksamt? Nja. Trodde skolan, mentorer och lärare skulle hjälpa elever och se till att de trivdes, men så var visst inte fallet.
För det andra så lockar dem med att man ska få datorer hejvilt och att det ska vara så bra, men så fort datorn går sönder så gör dem ingenting åt det och man får hosta upp pengarna själv om man vill få det fixat. Heja kontraktet skolan skrev på!
För det tredje så har mina mentorer precis skickat hem brev för att jag tydligen har hög frånvaro, för att jag varit sjuk. (???). Anmäld frånvaro ska ej räknas med det har inte min skola riktigt förstått, så tack för att min mor tror att jag skolkar massor! Tjoho. 
Nä. Eleverna. Det är dem som gör det bra. 
 
Sen är det i och för sig en fin byggnad. Men det är en annan femma.
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0