Tiden läker inte alls alla sår

Jag tänker på dig varje dag. Varje timme och varje sekund finns du där i mina tankar. Jag kommer aldrig att glömma. Smärtan över hur mycket jag saknar dig. Den är där hela tiden. Du som alltid tröstade mig, vem tröstar mig nu? Det är inte samma sak.
Snart har det gått en månad, men det blir inte bättre. Tiden läker inte alls alla sår. Inget kan läka det här. Inget kan läka hur mycket jag saknar dig. Smärtan är bestående den här gången. Du var det bästa i mitt liv under så många år, och nu är du inte här längre. Det är så obegripligt.
Du betyder mer för mig än någon någonsin kan förstå. Min klippa i stormen. Jag älskar dig så mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0