Ett vrak på natten, och ibland på dan med

Jag är för messed up. En känslomässig katastrof. Kan inte ta hand om mig själv och heller då ingen annan, känslor som svämmar över och helt ur kontroll. Vet inte vad jag gör men kan inte göra något åt det. Så jävla lost. Gråter och gråter lite till av anledningar som inte ens jag vet om, skriker och håller käften samtidigt och bråkar om ingenting. Ensam men omgiven av människor och berättar hälften för mer vet inte jag heller. Hjärnhalvor som bråkar med varandra och en är lugn men den andra i panik, framtiden är oviss men det är ju både bra och dåligt. Och nuet är nuet för det lever vi i men vad gör jag med det? Hatar mig själv fast jag inte gör sådant längre, men gamla jag finns ändå kvar någonstans där inne.
Förvirrad och ostabil och lycklig men ändå inte fast jag borde vara det. Hittat min andra halva men inte min egen, vad gör man då? 
Mycket frågor med lite svar. 
/Förvirrad


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0