What to do

Vad gör man när man litar på någon helt totalt utan tvekan hundraprocentigt, men inte litar på sig själv över huvud taget? Alla tusentals gånger han bevisat att jag är den enda för honom, att han älskar mig och att han vill spendera sitt liv med mig. De är inte påhittade. Han har verkligen bevisat sig själv gång på gång. Han har sagt de allra finaste sakerna, skämt bort mig med vackra presenter och vi har rest tillsammans på de bästa resorna. 
Ändå kan jag inte skaka bort känslan av att "vad fan gör han med mig?". Han är ju vacker. Han är ju omtänksam. Han är ju perfekt. Och jag är jag. Varken särskilt vacker, omtänksam eller perfekt. Även om han säger det till mig dagligen.
Men vad betyder det då? Att jag inte litar på det han säger? Men det gör jag. Jag håller bara inte med. Och rädslan för att han ska inse det jag inser gör mig snart galen. 
Han får mig att känna mig älskad och alldeles tillräcklig, men hur får jag mig själv att känna det?  



Pls tyck inte att jag sätter honom på en piedestal nu, för det är inte de det handlar om. 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0