Douches

Haha detta!! Bor INTE ALLS där jag trodde?? Så jääävla dåliga på att informera har de faktiskt varit. Trodde jag skulle bo på Mirada residence som var asfint och mysigt, men tydligen bor jag i AMDA apartments bara för jag tog quad room?? Kan lova att jag aldrig ens hört talas om AMDA. Aja. Inte alls lika fint och hade lätt betalt mer för Mirada residence om jag visste men wellwell, det funkar. Även om jag är lite grinig nu haha. Är dessutom 16-årsgräns på de här boendet och 18 på det andra, det suger också. Haha ska sluta klaga nu, ska iaf dela rum med en 18-årig ukrainsk tjej som kommer imorgon! Hoppas hon är skön. Annars blir jag grinig igen :))) 
Åh och en till sak - VARFÖR funkar inte Mac-laddaren i min USA-adapter?? Blir galen! Måste ha min dator!! Okej ska sätta mig och googla nu. Ciao!


Min fina view at the moment.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0