Fredag 29/8

Åh. Idag är jag deppig. Sista dagen i skolan är avklarad och imorgon åker de allra flesta av mina bästa nyfunna vänner hem. Så ikväll ska vi ha det så satans trevligt och tröstäta på Cheesecake Factory. 
Igår var vi för övrigt på Warner Bros, bilder från det kommer laatero.


Sista dagen betyder filmvisning inför halva skolan. Hahah så awkward, filmen är inte toppenbra om jag får avgöra, menmen. Kommer nog posta den här när jag kommer hem.


Tjeeena hahaha



Sörjde dagen på skolans vackra skolgård. Åhh vad jag kommer sakna detta. Kan inte beskriva det med ord. 
Förstår ni känslan av att gå i skolan med palmer utanför fönstret? Att hela skoltiden går ut på att göra något jag älskar? Med världens härligaste människor? Och att efter skolan gå till stranden, strosa Hollywood blvd eller hänga i Universal studios?
Är det här verkligen på riktigt?

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0