I'm a survivor

Tänkte att jag skulle försöka (ja, försöka) att hålla den här rackaren smått uppdaterad under mina veckor här borta. Jag menar, om jag lyckats skriva här nästan vareviga dag (senaste året räknas ej) så borde jag ju kunna lyckas i några veckor! Nu kommer det ju förmodligen till och med hända saker i min vardag, till skillnad från de tidigare 19 åren :))))
 
För övrigt så var det H E M S K T, F R U K T A N S V Ä R T och A S J O B B I G T att sitta på ett plan i över 11 timmar. Fyfan alltså. Utsätt inte er själva för det. Dock! Så får jag credda Norweigan asmycket, dom hade en löjligt high-tech skärm som man kunde göra allt möjligt på! Som en Ipad installerad i sätet framför ungefär. Kunde spela spel, se hur vi flög, kolla igenom tax-free sortimentet, beställa mat och drycker och det bästa - Man kunde kolla på filmer och serier!! Bra grejer dessutom! HARRY P LIKSOM!!! Min flygtur var ju smått räddad. Kollade igenom alla New Girl och Big Bang Theory-avsnitt som fanns, och såg dessutom på Harry P (of course), Runner Runner (som jag icke sett innan och undrade varför, förvånansvärt bra) och sen halva The Counselor men den var så tråkig så att jag stängde av. 
Ja, ni hör ju. Det var min flygresa. Och jisses vad jag nojat upp mig i onödan för den lilla "intervju"-grejen som sker när man landar. Jag var lite nervös över att resa på ett turistvisum när jag ska plugga (ska dock plugga under 18h i veckan så då är det ok), men han som satt där brydde sig inte ens. Han frågade typ vart jag kom från och hur gammal jag var, sen brydde han sig inte mer, haha. Svensk tjej på 19 vårar, inte ens USA verkar tro att man är terrorist då. 
 
Nu tänkte jag ta med kameran på en promenix. Mitt enda sällskap, buhu. Hoppas på att jag träffar lite trevliga typer imorgon på skolan så jag slipper känna mig såhär superensam. Kanske lite skönt ändå dock. Men det skulle inte vara fel att ha Jonas här. Inte fel alls, faktiskt.
 
Den otroligt klyschiga "nu-ska-jag-resa"-bilden. Classic.
 
Fantastiska flygplansmat. Hah. Äh, så hemskt var det faktiskt inte.
 
Runner, Runner! Bra. Bra film. 4/5 tomptar.
 
Ja! Hah! Detta då! Gissar att en Hot Asian Superstar arrivade när jag steg ut ur LAX dörrar. Sååå många asiatiska tonårstjejer som bara skrek och var galna, dessutom en del fotografer också. Mysteriet jag aldrig kommer få reda på, vem det var. Så störigt.
 
Lite utsikt från mi hotello
Lite utsikt från mi hotellorummo.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0