RUNYON CANYON

Idag har jag hikat upp för FAKKING RUNYON CANYON! Haha äh, okej, ni kanske inte vet vad det är. Men det är ändå nog det sjukaste jag gjort ever. Och det jobbigaste för den delen, jisses alltså. 
Roliga var att vi var 7st från klassen som åt lunch på Hard Rock efter skolan, vi slutar 12.30 och vi skulle mötas för att gå mot Runyon Canyon vid 14.45, så vi tänkte att vi hade gott om tid. Jag hade dock kjol på mig och min roomie också så vi ville gå och byta om efter, men vi tänkte att det var lugnt. (Hard Rock ägde förresten också, de tyckte att vi väntade så länge så managern kom och bad om ursäkt och så fick vi gratis efterrätt?? Alltså, väntade inte alls länge, Sverige hade inte gjort nånting?). Aja, i alla fall, med tanke på att vi fick efterrätt och alltihop så insåg vi kvart över två att det plötsligt var väääldigt bråttom, så jag och roomien seriöst sprang från Hollywood blvd, till vårt residens, och sen till skolan. Det är ändå en bit vill jag lova. Så vi var döda redan innan vi börjat gå, haha. Dessutom med världens hamburgare och efterrätt i magen. Wä.
Men! I alla fall, we made it to the canyon och we made it ALLLLLL the way up. Helt på riktigt det jobbigaste jag gjort, hjälpte ju inte att de va typ 30 grader ute heller. Tror jag skymtade Cameron Diaz, men definitivt inte hundra eftersom mina reaktioner kommer typ 5 min efter. Men min lärare hade sett henne där förr så inte helt omöjligt! Populärt ställe för hundpromenader och träning tydligen, and I'm not surprised.  
Bor så sjukt mycket snygga människor här, inte konstigt om det tränar på det där stället. GAHHH.
Haha så osammanhängande men jag är så sjukt trött nu, ska snart gå och äta middag sen funderade vi på att gå på bio faktiskt, känns som en lagom ansträngning en kväll som denna. 
 
Okej nu har jag ansträngt mig som bara den för er skull! Varje bild tar fortfarande typ tio min att ladda upp haha, men vad gör man inte. För att skryta.... BWEHEHE. Närå. Men det har varit en riktigt fantastisk och awesome dag. Så jävla stolt och lycklig idag över att jag gör det här. 
 
Group photo! Hon till höger om mig och hon längst till höger i fotot är de jag delar rum med. 
 
FREEE like a birdie!
 
HOLLYWOOOOD, haha måste använda versaler för att visa the excitement
 
Fri igen. Höhö
 
A selfie on a selfie, eller nåt. 
 
Jaaa, ball view. Och detta var bara halvvägs. Los Angeles, I kinda love u already.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0