Weekend

BRA HELG!! Därför uppdateringen här inte alltid är på topp.
Igår, Lördag, var vi först en heldag på Venice Beach, såå ballt. Mycket bättre än Santa Monica. Gatan med alla streetgrejor är ju fantastisk, så mycket coola saker. Önskar jag kunde göra en bildbomb men har tyvärr icke fem timmar att lägga ner på det, med det här wi-fit, haha. 
Mot kvällen så blev vi inbjudna av en vän att gå till klubben, hennes vän jobbar där så han kunde få in oss även fast vi är minderåriga. Busigt, men det var la kul! Mest själva grejen som var kul dock, vi betalade 20 dollar inträde och fick gratis alkohol och VIP-bord hela kvällen! Musiken sög dock och de jag var där med var inte superroliga, så rullade hemåt vid 2-tiden. 
För att sedan gå upp klockan 8 igen! Eftersom att vi idag har varit på Universal Studios! Åh, wow. WAOW. 
Älskade studietouren! Så rysligt intressant. Det filmar verkligen allt där, det är så jävla magiskt.
Jag är så kär i den här staden.
Imorgon ska vi försöka få en skymt av Emmy's Awards som sker i Downtown LA! Lär inte se någonting haha, men värt ett försök!
Aaand now I'm going to sleeep. Finally.
Apropå ingenting, så älskar jag att vi inte har några engelskalektioner alls fast kursen är engelska + film, för det är filmlektioner på engelska så engelskan är endast att vi pratar engelska. Hiho. Så bra. Mycket engelska i den meningen.
 
 
 
 
 
Det var det som fick bli. Kommer bjuda på massor av bilder, videor och historier hemma sen. Nu vill jag mest njuta av livet.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0