Wi-fit är inget att hänga i julgranen

Tog mig en liten promenix denna morgon, till Hollywood Boulevard, Walk of Fame och Hollywood & Highland (ett stort utomhus shopping mall). Så najs!!!!!! Har fortfarande inte riktigt fattat att jag är här. Paniken på planet har släppt nu och det känns bra. Riktigt bra.
Min roomie har arrivat också och hon verkar som en trevlig prick, vi har typ pratat i en minut men ett godkänt första intryck i alla fall. Hah! Vi ska ta samma kurs också så det känns skönt.
I alla fall. Shoppade loss på Victoria's Secret, hehe. Vem kan låta bli? Man vill ju bara ha allt. 
Dessutom såg man The Hollywood sign från köpcentrumet! Så jävla häftigt är det faktiskt. B-e-a-utiful. 
Varje bild tar dock ungefär 10 min att ladda upp så bildbomber blir det inte många av förens jag kommer hem igen, detta tär alldeles för mycket på tålamodet.
 
 
 Tha mall.
 
'
Woopwoop, Hollywood Sign i fjärran. Nu kan jag checka av det från min Bucket List. 
 
En giant elefant.
 
Hahaha så himla roligt, de har en Julbutik som har öppet året runt?? Hur bra kan den gå på sommaren undrar man ju... Eller ja, hur bra kan den gå alla månader om året förutom December.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0