Oklart syfte

Okej. Hej ni älskade people som trots allt kikar in här imellanåt.
Idag är det tre saker jag vill nämna. Med lite text och tillhörande bilder, bara så att ni är förberedda.
 
1. Jag saknar att se ut såhär! Asmörkhårig och lite smårockig, i väntan på en Gavin DeGraw konsert i Rom. DAMN det är fortfarande det bästa jag gjort. Spontaniteten gör liksom hela grejen. Och Gavin lite också, möjligtvis. Fniss.
 
 
2. Jag saknar att ha en sådan där allra bästa tjejkompis som man berättar allt för och hänger med utan att känna tvånget att ens göra någonting, som man bara kan prata med om allt mellan himmel och jord och som man bara kan träffa spontant. Tror det är lite förbud på att prata om sånt här öppet, men det saknar jag. Kan hända att jag blivit lite instängd med Jonas när vi bor ihop såhär tätt, men jag tycker ändå jag har försökt hålla mig så öppen som möjligt för saker, säger aldrig nej till att hänga med tjejkompisar, jag älskar ju det!
 
Blev påmind när jag såg denna hohoho,så mysiga.
 
Och denna.
 
Och denna.
 
3. Trean glömde jag visst bort på vägen. Vadfan... Jäklar alltså glömde verkligen bort.
Wellwell. Vi kan väl nämna att jag ska supa hos Rebecca i helgen och är så satans taggad! Dock mindre taggad på att det är en avskedsfest för att hon sticker till Australien. :( Alla bara leavar Sweden. Men I don't blame någon haha, skulle också gjort det om jag hade chansen! Om ett tag kanske. 
Idag har jag dessutom jobbat och kvällsshoppat, gosh, det var fan det bästa jag gjort. Man ska verkligen shoppa på en vardagskväll, inget folk alls! Och ja, jag hatar folk. Men det är lugnt, det är nog ömsesidigt.
Pöss!
 
Avslutar med en suparbild på mig och Rebecca för sakens skull. Och så tar vi denna måndag och taggar till fredag! Wopido!
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0