2014

Konstigt och förundrande nog så droppar det visst fortfarande in lite folk här då och då. Väldigt furundrande faktiskt. Lite mystiskt. Vilka är ni själar? Jag menar, vad jag vet läser inte ens min familj eller pojkvän den här bloggen. Knappt jag gör det. Slänger in nånting meningslöst någon gång i veckan om ens det.
Nejdå, nu ska vi inte slösa tid och energi på hur dålig jag är på att blogga. 
Men ni kanske inte ens läser heller, bättre jag slänger in lite bilder. Eller så gör jag det bara för att underlätta för mig. Who knows.
Julen var mysig och nyår spenderades med mina käraste vänner. Gosh, dom är så jävla bra.
 
Julbakade lite peppisar med min bror, syster, hennes fästman och min andra halva. (Jävlar vad klurigt det är det där med vad man ska kalla sin pojkvän va? Ska man skriva namnet? Min man? Min pöjk? Min pojkvän? Wellwell. Det löste sig va?)
 
Pyntade peppisarna fint. Det är nämligen tradition. Insåg nyss att jag glömt ta kort på pepparkakshuset dock! Katastrof. Då kan jag bara ljuga om hur underbart fint det blev. Wellwell. 
 
Min syster var gravidare än någonsin så jag passde på att ta lite fina bilder på de blivande föräldrarna, and guess what.... 1 Januari blev jag MOSTER! Till världens finaste lilla Jack som jag fick träffa några dagar senare. Kunde aldrig in my life önskat mig en bättre start på året. 
 
Männen i mitt liv, höhö. Vi satt och spelade Wii på Julafton :)))) Men jag klagar inte.
 
Dressed up nice för Julafton. Min fina.
 
Klapparna under den obefintliga granen, hahaha. Det blev inget sånt i år eftersom ingen bor hemma längre och mamma inte orkade göra det själv. Men med tanke på att jag är yngst i släkten så kändes det väl inget jättebehov. Så körde vi lite julklappsroulette också, i år fick vi ett roligt brädspel som har kommit till användning. Kewl.
 
Efter några rusher och lite fynd i mellandagsrean så bläv dä nyårstime!
 
Var lika dum som vanligt och glömde ta kort när det såg fint ut innan middagen, vilket slutade i tomma efterrättstallrikar och en halväten cheesecake i bakgrunden. Vilket som så åt vi fantastisk middag med fantastiska människor.
 
Lite bra människor.
 
Lite awesome männisor igen. Nyår var rätt grymt faktiskt, jag och Madde regerade beerpong bland annat med team krökarby. 
Hahahaha försök hitta Rasmus på denna bild förresten. 
 
Blev så avundsjuk på att bilden ovanför kändes så härlig, så jag utsatte kameran för min extrema dubbelhaka för att få vara med i gänget. Uppoffringar u gotta do.
 
ManfredMan!
 
Min finaste fulla kärlek, hoho.
 
"Vi kör en Miley Cyrus" kändes ändå som en hyfsad idé at the moment..
 
"Se cool ut" vet jag inte om det kändes som en bra idé ens då faktiskt. Hahahaha..

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0