Fooooooood

Det bästa med att ha flyttat hemifrån är nog att själv få bestämma vad som ska finnas hemma. Matväg syftar jag förstås då på. 
Det är inte direkt så att jag menar att jag och Jonas är värsta hälsofreaksen och bara har sallad hemma, men för mig är det typ ett mirakel att få äta normal mat igen. Det gick helt enkelt inte så bra för mig och mamma att bo tillsammans. Vi var båda för stressade för att orka bry oss, och hon gick på lchf och åt knappt vilket slutade med att jag typ åt nudlar med kyckling varje dag. Ibland en varmkorv med bröd när jag lyxade till det. 
Tycker ändå jag och Jonas är halvduktiga på att laga mat! Eller börjar bli i alla fall, hähä.
Nu förstår jag varför jag aldrig bloggar längre hahahhaa I'm boring, wellwell nu ska vi laga pad thai!! At home! Sjukt ambitiöst. 


Vårat gullekylskåp. Inte så mycket och hurra för but still lovely för att de e vårt. Fniss. 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0