Hungerhån

Sitter på tåget hem från jobbet. AShungrig och fruktansvärt utmattad efter en heldag på jobbet samt en halvtimmes väntan på tåget. Hungern växer och tröttheten hänger över mig likt en gigantisk... Skugga. Eller nåt. 
Bläddrar igenom bilderna på mobilen i jakt på inspiration till att slänga iväg ett blogginlägg i brist på roligare saker att göra på tåget. Så dyker givetvis fikbilden från igår upp. Var alltså och fikade med Ida igår. Och fyfan vilket hån mot min egen hunger den där bilden kändes som.
Kolla på den. Så satans gott det ser ut.




För övrigt tog jag mig tid till att göra iordning mig igår. Händer ytterst sällan nu för tiden då jag inte känner något som helst behov av det till jobbet så tyckte det kändes värt en bild. 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0