California dreamin'

Jag tror att jag hoppat över hela L.A grejen nästan helt och hållet här va? Bara nämnt det i förbifarten av vad jag kan minnas. I alla fall, så sticker jag tydligen om 11 dagar och klumpen i magen växer lite mer för varje gång jag inser det. 
Givetvis så ser jag fram emot det, förhoppningsvis blir det fantastiskt. Men JÄKLAR, vad nervös jag är. Det är ju nämligen så att jag sticker dit heeelt själv. För första gången ska jag verkligen klara mig på egna ben, och det är en sådan jävla utmaning. 
To the point i alla fall, jag ska ta en kurs i engelska och filmstudies om någon random som av någon anledning hittat hit inte visste det. I 3 veckor varar kursen och jag befinner mig i Los Angeles 8 aug till 1 sep. 24 dagar. Jag kommer gå i skola 20 timmar om veckan, King's College för att vara specifik. Mest nervös är jag över att hitta någon jag går bra ihop med och allt det där, men jag kan inte riktigt styra över det just nu så försöker lägga fokus på annat. Är ändå förväntansfull. Hur länge har inte jag velat sticka till Hollywood? Lite dream come true ändå. 




Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0