Maybe you didn't knew, but I'm god

Alltså ibland blir jag så stolt över mig själv när jag blickar tillbaka. Jag kanske inte alltid var så dum i huvudet som jag trott ändå!
Hahaha inte för att detta är det absolut bästa exemplet, men det finns ändå ett litet budskap i det hela.
I april 2011 skrev jag såhär:
 
Tittis budord
1. Du skall alltid skylla ifrån dig.
2. Du skall äta onyttigt och ohälsosamt.
3. Du skall ha sett Harry Potter.
4. Du skall hata. Allra helst Lady Gaga.
5. Du skall älska. Allra helst Garfield.
6. Du skall uppskatta dina nära och kära. (Ohh, vettigt!)
7Hakuna matata.
8. Du bör spela basket.
9. Du skall avguda mig. & Dig själv.
10. Du skall leva ditt eget liv.
Alltså inte efter mina eller någon annans budord.
 

Sen var det ju en soft bild också.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0