Gotta get down on friday...

Eftersom Jonas inte är hemma så får jag lyxa till det för mig själv. Har jobbat, diskat, lagat tacos till mig själv och nu ska jag krypa ner framför en chickflick. Förra helgen var det ju Pitch Perfect så den här helgen känns det logiskt med lite LOL. Hah! Nerd. Tänkte kolla på Harry Potter men insåg att det kanske är ungefär samma nörd-nivå på det med, så äh. 
Jag borde verkligen skaffa mig ett liv va? Men vi tar det nästa helg. Ska jobba på Söndag, men nästa helg! Då ska jag bevisa att jag har vänner. Har redan planerat mysmiddag på Vapiano med lite bowling efter. Längtar redan till nästa helg??
Men! Detta är inte så pjåkigt ändå efter en lång jobbvecka. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/ Proffsbilder för att komplettera för alla kassa iphonebilder hoho

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0