Gud och mor på samma gång

Okej, jag erkänner väl att jag har varit rätt usel på det här med bloggen senaste... Åren. Typ. 
Men ändå, det är ju kul att jag härjar här ibland i alla fall. Aja, skit i det nu. 
Imorgon ska jag hälsa på min käraste systeryster och hennes lilla son Jack, jag får hitta på vad jag kan när jag är ensam! Haha, som att jag inte hade åkt dit annars. Hade jag lätt.Ni ska bara veta hur söt han är den där lilla pysen.
Och vet ni vad? Jag har fått den det-pirrar-i-magen-äran att få bli gudmor! Det är väl mer en symbolisk ära än något annat då jag för guds skull inte hoppas att något händer min syster eller Jacks far, men det är fantastiskt ändå. För jag älskar den lillemannen redan, han är underbar.
Och det är ju så himlans roligt att shoppa barnkläder också hihi. Denna hittade jag idag som han ska få imorgon.
Den ser väldigt stor ut för en två månaders-bebis, men bättre han får växa i den! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0