Hela 5 megapixlar

Yep, nu är helgen slut så nu är det slut på alla finbilder tagna med systemkameran. Back to kassa iphonekvalitetsbilder! 
Var på jobbet några timmar idag men det var chill, imorgon var det egentligen meningen att jag skulle träffa majsan och springa lite ärenden (älskar serri att säga så pga låter viktig, egentligen skulle jag bara till banken för o sätta in pengar på kortet som jag har kontant och sen köpa skor) (lång parantes). Men tydligen kunde jag jobba imorn också vilket jag inte trodde, och jag är väl inte den som är den och säger nej till jobb. Cash is king hade jag ju hört! HeH! 


Japp, här ligger jag i sängen och kollar på 90210. Drömmer mig bort till ett liv i LA. Varför är jag dömd till att födas i det torra mellanmjölklandet Sverige?? WHYYYYY

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0