Tjosan

HÖRRNI!!!! Hej.
Jag vet att jag inte är speciellt aktiv här på bloggisen, MEN! Däremot! Jag har blivit så satans aktiv på instagram alltså, ni kan bara tänka er! 
Tror jag kom underfund med att alla här ändå inte läser allt ordbajs utan bara kollar de totalt värdelösa (men ändå ibland halvfina??) bilderna. Så då tänkte jag väl att jag lika gärna kunde nöja mig med det! 
Nä. Men. Jo. Lite kanske. Men jag kommer ändå hänga kvar här så mycket som jag känner för't. Verkar dock inte anstränga mig med att lägga ner jättemycket tid på det om jag drar ihop för & det för att spara tid.. Men äh!


Hahahaha alltså jag skrattar så mycket åt denna bild. Okej ska inte överdriva men lite. Kan inte FÖRSTÅ hur vi fick till den, med tanke på att vi är typ exakt lika långa???? Ser ut som Jonas är 1m längre än mig, men han är på riktigt högst 1cm längre? Haha!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0