Datenight

Alltså hörrni! Nu är ni, typ, inga alls, som läser det här längre visserligen. But still.
Tänkte det kunde vara kul att kika in någon gång ändå. 
För! Vilken megamyshelg jag haft. I alla fall från och med lördagkväll och idag, hah! Igår så ägnade jag nämligen hela dagen åt att städa, handla och laga mat. Duktig, much? Ohja. Överraskade Jonas med en supermegafin och städad liten skokartong (de vill säga lägenheten), och trerätters middag. Nästan i alla fall, men köpt fryst vitlöksbröd i ugn räknas väl det med, tycker jag i alla fall.
Hur wifey är inte jag då! Så blir det när man förlovar sig. Fniss. (Tar den historian i ett annat inlägg tänkte jag).
Nä. Vad töntigt kär jag är nu då.
Tänkte slänga in lite bilder! Fick nämligen för mig att rota fram kameran, så ifall jag och Jonas någon gång skulle få för oss att bråka kan jag slänga bilderna i ansiktet på honom som ett bevis på hur snäll och gullig jag alltid är mot honom. Höhö.
 
Lagade i alla fall supergod kycklinggryta med tomat och basilika créme fraiche, körsbärstomater och majs. Och till efterrätt en awesome Gino. Tog persika, kiwi, frysta jordgubbar och mango i en ugnsform, sen rev jag vit choklad och strödde över och in i ugn i typ 5 min, och serverade med vaniljglass! I know, I'm that awesome.
 
Äntligen sådär löjligt nöjd med våran enda hylla. Kapade den lilla amerikanska förvaringslådan på marknad i Rättvik. Så fin! Ser ut som en bok! Och Los Angeles tavlan köpte jag från en cool dude på Venice Beach, så fina minnen hiho. Ja, jag är jävligt nöjd som ni kanske hör, haha.
 
 
 
 
Våra älskade turtles från Cypern, haha. Håller dom så kärt.
 
 
 
Glupsk much som hann börja äta och sen insåg att jag glömde ta bild.
 
Älskar våra nya fina underlägg! Diskreta men beautiful. Oh god, hur gammal var jag nu igen? Berömmer mina egna bordsunderlägg. Yeeep.
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0