Sverjeee

Jag tog in på hotell, och satan vad värt det var! 
Nu är jag tillbaka på svensk mark dock, sen igår. Det var rätt så fantastiskt att få återförenas med Jonas, och att få ha ett riktigt täcke. Och att få äta Marabou. Och bearnesås. (Inte tillsammans, lovar).
Annars så vill jag mest gråta för att jag är så jävla trött och påväg till jobbet. Även fast jag sov svensk natt så är klockan fortfarande två på natten för mig. Varför sa jag att jag kunde jobba idag? Whyyy?? 
Saknar dessutom redan LA och människorna. Mitt liv känns ännu gråare och tristare än innan, haha. Well, har en liten gruppchatt med folket så vi kan försöka hålla kontakten! 
Och nu ska jag jobba asset av mig så jag kan få resa lite med Jonas latero. Haha verkligen försöker hitta motivation. 
Osammanhängande kanske men as said - två på natteeeen. 


Bra hotell. Bra val. 

Classic.

Rätt så perfekt.


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0