Inspiration

Är man självgod om man hämtar inspiration genom att kolla tillbaka i sin egen blogg?
Men jag menar, jag är ju bara så himla bra. Läste ett väldigt gött citat jag lagt ut - "Djävulen är en optimist om han tror att han skulle kunna göra människorna sämre."
Fast, jag hittade även lite kul grejer jag själv sagt. Eller, med hjälp av Emma då. Ganska roligt faktiskt.
" - DET BRINNNEEEER!
- Vart?
- Här!
- Varför?!
- Tände eld på stearinljuset..."
"Det enda som är bättre än pricken över i, det är prickarna över Ö."
Där ser man va, jag är inte så dum som jag ser ut.
Och så fann jag detta fantastiska youtubeklipp. Det här är ett sådant där klipp som får mig att sakna tiden då jag kollade på det hela tiden. Litegrann. Till viss del.



Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0