Jag vill

Jag tror hela tiden att jag har så lite tid. Att jäklar, jag är 17 år jag måste göra saker innan det är för sent!
Men 17 kanske inte är så mycket ändå. Allting kanske inte behöver hända just nu. Låt tiden ha sin gång.
Samtidigt är jag så ivrig. Hungrig på vad livet har att erbjuda. Rädd att bli besviken men ännu räddare att inte få uppleva.
Vill göra spontana resor och träffa min idol. Vill göra det nu för att jag är rädd att det inte kommer att hända annars. Vill inte vara en utav dessa "mycket snack, liten verkstad"-personer. Vill träffa nytt folk, vill träffa någon som delar mina känslor och åsikter och någon som vill uppleva med mig.
Blir rädd för att framtiden är så oviss.
Jag vill. Men kommer jag?
.


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0