Forever alone

DET É FAN PAAARTY!!!! DUNKAR MUSIIIIK!! WOOoOOOooOooOoooOOOOOP!! WOOOAAAAHHHHH!!!!!
SITTER PÅ MITT RUM OCH DUNKAR FRIDAY!! FAST DET ÄR LÖRDAG! REBELL IKVÄLL!! SEN SKA JAG UT OCH JOBBA PÅ... ETT BORDELL! Även fast jag är homosexuell.
Okej, skojar. Sitter på min gamla vanliga hederliga nedsuttna plats i soffan och nördar vid datorn.
Kvällen bjuder så vitt jag vet inte på alltför mycket. Men jag hade ett liv igår, så det är okej.
Jag bloggar alltid när jag inte gör något, men aldrig när jag gör något. Ni måste verkligen tro att jag är sjukt ensam. Menmen, det har väl sin poäng det med!
.
Forever Alone - MAKE DINNER FOR TWO, DON’T HAVE TO COOK TOMORROW
.
Forever Alone - BADASS NEW RINGTONE, BEEN WAITING DAYS TO HEAR IT
.
Forever Alone - APPEAR OFFLINE FOR A FEW HOURS, SO THEY THINK YOU HAVE A SOCIAL LIFE
.
Forever Alone - POSTS FB STATUS ABOUT BEING ALONE, NO ONE COMMENTS
.
Forever Alone - FORGOT TO PUT PHONE ON VIBRATE, DIDN’T MATTER

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0